Klubmodul henter siden
Tilmeldingsfrist er overskredet
Generalforsamling
Mandag den 29. april 2019, kl. 19.15
Sted: Forsamlingssalen, Bagsværd Skole (indgang ved skolens kantine)
Der er Pilates kl. 17.00-18.00 samt gymnastik for hold 1 kl. 18.10-19.10,
hvor hold 2 er velkomne til at være med.

Dagsorden:
1. Valg af dirigent.
2. Formandsberetning for sæsonen 2018/2019.
3. Fremlæggelse og godkendelse af det reviderede regnskab.
4. Valg til bestyrelsen:
 nbsp Gymnastikforeningens bestyrelse består i øjeblikket af 6 personer, Else Risum, (formand), Annette Dromph (kasserer), Anne Marie Juliussen (medlem), Anette Holm (medlem),&nbspLone&nbspGotfredsen (medlem), Nina Bak (medlem), Conny Baun Beckmann (1. suppleant),&nbspHanne&nbspMørch (2. suppleant)
 nbsp På valg er:
 nbsp a. Else Risum (ønsker ikke genvalg)
 nbsp b. Annette Dromph (villig til genvalg)
 nbsp c. Nina Bak (villig til genvalg)
 nbsp d. Valg af 1. suppleant
 nbsp e. Valg af 2. suppleant
5. Valg af revisor
6. Behandling af indkomne forslag.
 nbsp Forslag skal være skriftlige og skal være formanden (Else Risum) i hænde senest 7 dage før&nbspgeneralforsamlingens afholdelse.
7. Eventuelt
 nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp Der vil blive serveret smørrebrød efter generalforsamlingen.
 nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp
 nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp BEMÆRK: Traktementet ved generalforsamlingen er gratis i år.
 nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp
 nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp Medbring: Bestik, tallerken, glas, kop samt kaffe/te.

Tilmelding til generalforsamlingen via vores hjemmeside, under fanen Events via din profil.

Skulle du have problemer med at tilmelde dig via hjemmesiden, bedes du sende en mail til
post@bagsvaerd-gymnastikforening.dk

Tilmelding senest fredag den 19. april 2019.

VEL MØDT!

Tilmeldte
Tilmeldingsfrist
24.04.2019