Forretningsbetingelser for:

Selskabsform: Forening
CVR-nummer:  16806811

E-mail adresse: post@bagsvaerd-gymnastikforening.dk

Handelsvilkår for online- tilmelding:
Når du tilmelder dig et hold i Bagsværd Gymnastikforening, er nedenstående generelle betingelser gældende for tilmeldingen. Det er vigtigt, at du læser betingelserne igennem, inden du tilmelder dig. Har du spørgsmål i forbindelse med vores generelle betingelser, er du velkommen til at sende os en mail på post@bagsvaerd-gymnastikforening.dk.

Før holdstart.

Priser
Alle priser hos Bagsværd Gymnastikforening er opgivet i danske kroner. Da vi er en forening, tillægges prisen ikke moms.

Når du via dit betalingskort køber et af følgende produkter:

- tilmelding til hold
- arrangementer
 sker det mod forudbetaling for den periode, der angivet ved købet.
Der gives rabat, hvis du tilmelder dig to eller flere hold. Rabatten udgør 15%, og gives fra anden tilmelding.
Man tilmelder sig hvert hold enkeltvis og systemet indregner rabatten fra anden tilmelding.

Der gives ikke studenter- eller pensionistrabat.

Betaling
Du kan betale online med dankort og andre betalingskort.  Har du ikke et betalingskort - eller et kort som vores system vil godkende - skal du skrive til os på ovennævnte mail adresse.

Hold oprettes under forudsætning af minimum 15 tilmeldte. Max. antal varierer fra hold til hold.

Fortrydelsesret
Der er ikke fortrydelsesret, og der refunderes ikke penge efter tilmelding.

Prøvetimer, framelding og holdskifte
Der er mulighed for en prøvetime ved sæsonstart, efter aftale med bestyrelsen.

Ved framelding fra hold efter sæsonstart (ingen refusion) bedes du kontakte foreningen, således at interesserede fra ventelisten kan tilbydes plads på holdet.

Viser det sig, at det valgte hold ikke er det rigtige for dig, tilbyder vi at flytte dig til et andet hold, såfremt der måtte være ledige pladser, mod betaling af evt. prisforskel.

Aflysninger og ændringer
Bagsværd Gymnastikforening følger Gladsaxe Kommunes skolelukkedage. Skulle Bagsværd Skole ønske at råde over spejlsalen på en af vores træningsdage, kan der forekomme aflysninger af træningen.

Personoplysninger
Når brugeren klikker rundt på hjemmesiden, indsamles statistiske data. Disse data er helt anonyme, hvilket betyder, at de ikke indeholder oplysninger, der kan identificere brugeren, selv om denne måtte være logget ind. Følsomme data, der sendes via nettet, er sikret ved brug af SSL kryptering ("Secure Socket Layer"). De servere, der opbevarer data om vores brugere, er placeret sikkert bag en firewall. Oplysninger opbevares ikke krypteret på serveren. De oplysninger, du giver, behandles i fuld fortrolighed, og bliver udelukkende brugt i forbindelse med fakturering af indkøb hos Bagsværd Gymnastikforening, samt udsendelse af nyhedsbreve fra foreningen. Som registreret bruger hos Bagsværd Gymnastikforening, har du altid mulighed for indsigt, og du kan gøre indsigelse meod en registrering i henhold til reglerne i Persondataloven. Personoplysningerne opbevares i 5 år efter sidste transaktion med brugeren. Ingen registrerede personoplysninger videregives til tredjemand i nogen form på noget tidspunkt, medmindre det sker efter krav i lovgivning eller i øvrigt kræves af offentlige myndigheder.

Brugernavn og adgangskode
Personer, der ønsker at tilmelde sig hos Bagsværd Gymnastikforening, tildeles et brugernavn og en adgangskode. Det er brugerens ansvar at opbevare disse informationer betryggende.

Nyhedsbreve
Nyhedsbreve sendes via e-mail til den e-mailadresse, brugeren har oplyst. Man kan til enhver tid framelde sig nyhedsbreve enten ved under sin profil at sætte et X ved "ønsker ikke at modtage nyhedsbreve" eller ved at slette sin profil.

Forbehold
Bagsværd Gymnastikforening tager forbehold for tryk- og prisfejl. Bagsværd Gymnastikforening er ikke ansvarlig for nedbrud af, eller svigtende adgang til hjemmesiden, nedbrud i strømforsyning eller internetforbindelse, hærværk på systemet (både fysisk såvel som computervirus og hacking) misbrug af personoplysninger eller andre forhold og omstændigheder, som er uden for deres foreningens kontrol.

Foto, video og lignende
Ved tilmelding på hold i Bagsværd Gymnastikforening giver du os samtidig ret til at anvende evt. foto/video   af dig for at vise foreningens aktiviteter på vores hjemmeside. Billederne kan være af enkeltpersoner/hold. Vil du ikke tillade dette, skal du skrive til foreningen med emnet "NEJ til brug af foto for den og den person".

Ansvarsfraskrivelse
Bagsværd Gymnastikforening og dens indholdsleverandører kan i intet tilfælde gøres erstatningsansvarlige for anvendelsen af www.bagsvaerd-gymnastikforening.dk, herunder garanterer man ikke og indestår i intet tilfælde for, at et hold ikke opfylder brugerens forventninger og behov  - at www.bagsvaerd-gymnastikforening.dk og de herpå tilgængeliggjorte annoncer af enhver art, er fejlfrie, tilgængelige, rigtige, pålidelige, opdaterede, sikre, leveres rettidigt, eller kan avendes til det angive formål.

Bagsværd Gymnastikforening og dens indholdsleverandører er således ikke erstatningsansvarlige for direkte tab, følgeskader, herunder driftstab, mistet avance og indirekte tab, som kunden, kundens aftagere/klienter/kunder eller tredjemand lider på grund af fejl ved en annoncetekst eller billede. Brugere, som ikke kan acceptere det anførte, bedes ophøre med enhver anvendelse af Bagsværd Gymnastikforenings ydelser samt forlade hjemmesiden. Ethvert link til tredjemands hjemmeside er uden ansvar for Bagsværd Gymnastikforening.

Bekræftelse
Når du har afsluttet din tilmelding online, modtager du automatisk en bekræftelse på mail.

Bagsværd Gymnastikforening - Bagsværd Hovedgade 62 - 2800 Bagsværd - post@bagsvaerd-gymnastikforening.dk: en løsning fra Klubmodul