Info

Pilates er en træningsform, hvor vi arbejder med kropsholdning, smidighed og balance. Både store og små muskelgrupper styrkes.

I Pilates gives grundig forklaring af principper og individuel indlæring af disse under kyndig vejledning.

Øvelserne bygger på ro, harmoni og koncentration. Der arbejdes uden anstrengelser, og i lavt tempo. Åndedrættet bruges på en ny måde, som får kroppen til at føle en indre massage.

Pilates er for alle aldersgrupper og vi arbejder ud fra kroppens kerne - de dybe mavemuskler, lænden og opstramning af bækkenbunden. Personer med inkontinens, rygproblemer og piskesmæld kan have stor fordel af øvelserne.

Pilates træning vil bringe din krop i balance og give kroppen indre ro.

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen