Kære medlem,

Som alle nok har hørt er Covid-19 blusset op igen og det har kommunen taget konsekvensen af og aflyst al udlån af lokaler, nu frem til 1. oktober.

Så desværre må vi aflyse alt, på nær udendørstræningen om torsdagen, den kan fortsætte, da der ikke er brug af lokaler eller omklædning.
Vi vil gerne passe på vore medlemmer og vil gøre det vi kan, så ingen bliver smittet igennem træningen.

Fra kommunen:

Kære foreninger, aftenskoler, selvorganiserede grupper mm., der har booket lokaler på kommunale skoler samt Blaagaard

Lige nu oplever vi opblussen af covid-19 i Gladsaxe Kommune, lige som i København og de andre kommuner omkring os. Derfor bliver der sat en række ekstra tiltag i gang for at stoppe smittespredningen hurtigt. I Gladsaxe er der stort set daglige smitteudbrud på skolerne, så det er nødvendigt at tage mere drastiske skridt i brug lige nu. Derfor er det blevet besluttet, at udlån af skolernes lokaler til foreninger og andre arrangementer suspenderes fra 10. september og foreløbig til og med den 22. september. Dette betyder, at alle bookinger i skolelokaler samt Blaagaard aflyses i denne periode.

Træning på skolebaner kan gennemføres, men der er ikke adgang til omklædningsrum, toiletter eller klublokaler på skolerne.

Vi opfordrer alle til at holde afstand, spritte af og gennemføre flest mulige aktiviteter udendørs.

I hører fra os, så snart vi hører nyt fra kommunen.

Sæson 2020/2021
Der er nu åbnet for tilmelding til holdene.

I år tilbyder vi to nye træningshold: Udendørs funktionel træning, samt Yin yoga. Læs mere under holdbeskrivelserne.

Tilmelding med profil
For at sikre at alle data på alle medlemmer, nye som gamle er opdaterede, beder vi alle medlemmer om at oprette/opdatere deres profil. Det burde ikke tage mere end 2 min. men det er en meget stor hjælp for os i klubben.

Du skal selv tilmelde dig hold via hjemmesiden.

Tak og sportslige hilsner

Bagsværd Gymnastikforening

Bagsværd Gymnastikforening - Bagsværd Hovedgade 62 - 2800 Bagsværd - post@bagsvaerd-gymnastikforening.dk: en løsning fra Klubmodul