Info

Styrke- og pulsholdet er til dig, som ønsker at forkæle din krop med en god omgang intens, men sjov træning.

I løbet af timen arbejder vi os hele kroppen igennem - med vægt fra gang til gang på forskellige muskelgrupper. Vi starter altid med en god omgang pulstræning - med en koreografi, hvor alle kan være med, og så træner vi de forskellige muskler og led ved hjælp af enten elastikker, små vægte - eller bare din egen krops vægt.

Holdet for dig, der ønsker at blive strammet op, få sved på panden og også et godt smil på læben! Timen afsluttes altid med rolig udstrækning. Og ... der vil aldrig være to timer, der er ens!
Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen
  Bagsværd Gymnastikforening - Bagsværd Hovedgade 62 - 2800 Bagsværd - post@bagsvaerd-gymnastikforening.dk: en løsning fra Klubmodul