Klubmodul henter siden
PIL | 1
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.
Info

Pilates er en træningsform, hvor vi arbejder med kropsholdning, smidighed og balance. Både store og små muskelgrupper styrkes.

I Pilates gives grundig forklaring af principper og individuel indlæring af disse under kyndig vejledning.

Øvelserne bygger på ro, harmoni og koncentration. Der arbejdes uden anstrengelser, og i lavt tempo. Åndedrættet bruges på en ny måde, som får kroppen til at føle en indre massage.

Pilates er for alle aldersgrupper og vi arbejder ud fra kroppens kerne - de dybe mavemuskler, lænden og opstramning af bækkenbunden. Personer med inkontinens, rygproblemer og piskesmæld kan have stor fordel af øvelserne.

Pilates træning vil bringe din krop i balance og give kroppen indre ro.

Startdato
19.08.2024
Slutdato
26.05.2025